07 december 2008

BIL :D


Hellooooo,

Great dag igår, köpte mig en bil! :D En jusblå metallic Golf III:a från -94. Min pärla.. :D
18,500:- fick jag punga ut och det sved kan jag ju ärligt berätta men lätt värt det :) Nu är det avbetalningsplan till pappa som gäller ;)

Idag jobar jag, måste öppna eftersom schemat är helt fucked up och om inte jag öppnar av de som jobbar idag måste jag ändå göra om allt när jag kommer för ingen kan ju göra det ordentligt.. Suck.. Menmen så idag börjar jag halv 11, men får åka hem igen vid 3 så det är väl ändå helt okej ;)

När jag kommer hem är det matteplugg som gäller, nationellt prov på onsdag... :S :P

Ska nog försöka hinna med ett stopp hos pappa nu på morgonen innan jag börjar så jag kan hämta min nagelolja, vill att naglarna ska hålla sig fina länge så jag slipper springa fram och tillbaka till Vera stup i kvarten, inte för att hon inte är supertrevlig och söt, utan för plånbokens skull ;)

Nu ska jag pussa på älskling sen blir det frukost. See Ya!

Inga kommentarer: