22 januari 2009

Kväller

Halloooo!





Har en sovandes Wille i soffan bredvid mig och jag har SÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt.. Shit han kan inte bara överge mig nu... Får ta att väcka han när jag skrivit klart det här...





När Wille kom hem, aldeles för sent eftersom hans chef är knäppo! mös vi lite i sängen innan jag sprang ner och gjorde middag medan älskling duschade.. Gjorde havregrynsgröt med russin, banan och lingonsylt.. Och till det Skogaholmslimpa smörgåsar med ost, skinka, sallad och gurka :)





Sen hamnde vi här.. Och Wille somnade.. Suck så han är trååååkig...





Imorgon jobbar jag 9-15, sen ska jag gå till hårsalongen och be om att få se ut såhär:

Hoppas de lyckas med det! :P

Även fast jag börjar 9 måste jag gå upp vid 6... Måste skjutsa Wille till jobbet, eftersom han inte har någon bil, och han börjar redan vid 7 :( Uuusch!! Men men eftersom jag är en sån underbar flickvän så ställer jag upp och skjutsar honom :)

Nu ska jag väcka odjuret! Puss.

.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Nej tyvärr! Tydligen så var det (som jag skrivit i ett inlägg) inte möjligt att få 10% på plattången då den redan är så prissänkt : ( Jätte ledsen, men företaget informerade mig lite slarvigt! Du får skicka tillbaka om du tycker att det är för dyrt och så ber jag 100000000 ggr om ursäkt om du känner dig lurad : (