07 januari 2009

Onsdag, snart torsdag = Älskling kommer hem!!

God morgon.
Eller jag har varit vaken sen 9 och har sen dess pratat med älskling på msn och spelat lite röj mot varandra över msn ;P
Snart kommer han hem min älskling, guud vad jag längtar :)

Idag hoppas jag på att Scoobys tröja + jacka kommer som jag beställde i måndags stod nämligen i måndags kväll att den var skickad men eftersom det var röd dag igår så borde den ju komma idag! :) Är ju så kallt ute nu så han behöver det..

Idag ska jag packa klart, kolla på nyaste avsnittet av både Privileged och 90210, guud så jag har längtat efter dem nu när de haft jul och nyårs uppehåll :P

Men först frukost! Funderar på Smoothie men vet någon om det går att göra på vanlig filmjölk eller fruktyoghurt? Vet att det ska vara naturellyoghurt vanligtvis men om man inte har det hemma...

Inga kommentarer: