06 januari 2009

Tisdag


Hej bloggen..

Idag jobbade jag som sagt, 12-16. Skönt med kort dag men tiden gick ändå ganska sakta.. När jag slutade och var påväg till bilen märkte jag att det snöade, mysigt :) Fast nu vill jag att det ska bli sommar snart så jag hoppas inte den blir långvarig.. Haha jag vet att det bara är januari men i alla fall ;P

Nu ska jag gå iväg till köket för att skala potatis till middagen, det blir lutfisk! Så himla gott :)
Sen efter det ska jag börja skriva lista på allt jag behöver ha med mig till Wille och sen ta en prommenad med Scooby. Ikväll vid 8 ska jag ta bilen till Tommy's och hämta upp Sandra när hon slutar jobba och sen ska vi åka och sola på Berga Sol :) Har aldrig varit där men behöver bli lite brun känner jag så jag hängde självklart med när Sandra frågade :)


Nu väntar potatisarna



Inga kommentarer: