28 augusti 2008

Sjuk

Usch, har blivit ännu mer sjuk nu. Näsan rinner konstant min röst är helt rosslig, jag är slö och trött hela tiden och min hals gör ont.. Kul.. *inte*

Åkte iväg och köpte de första fiskarna till mitt akvarium idag, blev 10 st Neontetror så att det ska se lite mer levande ut innan alla fiskar är i. Blir bild på det sen när jag inte mår såhär.. Annars har jag bara legat i sängen hela dagen och kollat på gamla Bones avsnitt och läst bloggar...

Igår var det full rulle här på kvällen, pappa hade hela sin styrka hemma på middag så det var 9 fulla gubbar här som tjoade och höll på.. Men sen efter att Ws föräldrar gift sig och de hade ätit middag tillsammans så hämtade han upp mig så jag slapp tjoet, inte så kul när man har ont i huvudet och snorar flera liter.. Blä... Så vi åkte hem till honom och så gratulerade jag de ny gifta och sen efter 22 någongång åkte vi hem hit igen för att sova, lyckades somna på en gång fast gubbgänget fortfarande var kvar...

Nej nu blir det mer Bones och sen mer sova för min del

Inga kommentarer: