13 september 2008

På jobbet

Hej! Nu sitter jag på jobbet, har precis ätit upp min lunch. Slutar 4 idag, såå skönt! Då kommer W hit så ska vi hitta kläder tills ikväll när vi ska till Huset i Gamla stan och festa med Ws kompisar. Och så hoppas jag på att Sandra och Vera + deras gäng kommer dit också! Har inte träffat min bästakompis på såååå himla länge och Vera har jag inte träffat på ännu längre tror jag... Usch och fy för att skolan slutat för gott och alla splittrats iväg till olika ställen med massa annat att göra. Fast skulle i och för sig inte vilja komma tillbaka till skolan heller, var ju såååå tråkigt ;P
Jobb imorgon också, 11-16. Får se till att ta det lite lugnt ikväll så jag slipper komma über bakis till jobbet imorogn, INTE kul.. :P
Nej nu måste jag fortsätta arbeta, kanske hinner blogga en snabbis innan vi åker iväg till förkröket så jag kan visa min festoutfit.
Pusssss

Inga kommentarer: