09 september 2008

Tisdag


Tjolahoppla!
Allt bra med er? Jag mår i alla fall bra, har hunnit med en del idag även fast jag just nu ligger nerbäddad i sängen och bara myser av att inte göra ett skit förutom att läsa bloggar och lyssna på en så jävla bra låt! Eric Hassle - Hurtful!


Men, vad har hänt mer idag då.. Först åkte vi förbi bilskroten i Vallentuna så W kunde leta efter saker till bilen, sen till Arninge för att se om Datagrottan hade en ny fläkt till min gamla bärbara dator men nej det hade de inte så jag måste ringa till Toshiba och se om de kan skicka en ny eller nåt sånt.. Sen iväg till Täby centrum för att fixa nytt pass till W eftersom hans mamma råkade tvätta det gamla i hans ena par jeans, braaa där ;P Efter det blev det till att köpa garn och en virknål på panduro (ligger och virkar en söt mössa i babyrosa och vitt till mgi själv) och efter det tog jag en drop-in tid för att fräscha upp mitt hår. Hade så himla slitna toppar så hon tog bort drygt 5cm och nu känns det mycket fräschare!!! Bild kommer sen. Nu ska jag fortsätta virka min mössis och vara lite social med W. kisses

Inga kommentarer: