05 december 2008

Skit morgon

Hejhej,

jobbade igår och precis innan chefen gick hem igår frågade hon mig om jag kunde jobba idag också i alla fall från 8-11 eftersom det skulle komma grymt mycket varor på morgonen.. Snäll som jag är går jag med på det fast det är typ min enda lediga dag jag skulle haft den här veckan, men visst.
Så går upp kl 6 imorse för att hinna gå ut med Scooby innan jag tar bilen till Täby vid 7:15 för att även skjutsa lillasyster till hennes skola. När jag väl är på jobbet kommer det bara 1 pall. EN PALL!! Skojjar dom liksom?! Hade ju inte ens behövt komma till jobbet! :( Så nu gick jag upp kl 6 helt i onödan!...... Så jag åkte hem igen strax efter 9 när jag hade packat upp den enda lilla pallen som kom, SUCK..

I alla fall, så nu sitter jag här och dricker julmust och tycker synd om mig själv som kunde ha fått sovit tills typ nu istället... Men men får väl ta igen det någon annan dag..
Idag har jag inte mycket inplanerat, är fest med jobbet ikväll så jag ska tillbaka till Täby tills 7 och innan det ska jag bara hinna duscha, tvätta håret, leta fram kläder, ut med Scooby, dammsuga och diska. Så det blir nog en rätt lugn dag :)

Hörs senare!

puss

Inga kommentarer: