20 januari 2009

2009-01-20

Sen jag skrev sist har jag gjort en hel del faktiskt.. Fast allt på datorn..

Har kollat efter någon rolig ny frisyr + funderat på om jag kanske ska boka tid hos frisören och klippa av en bra bit eftersom mitt hår är sjukt slitet längst ner och samtidigt då kanske klippa lugg + färga håret blondare.. Eller kanske mörkare? Usch beslutsångest....

Sen har jag suttit och letat efter bra mönster att trycka på t-shirts.. har hittat några men är inte helt nöjd än och de jag hittat är sjukt små så kommer bli svårt att få det snyggt om man ska ha det större.. Får se vad älskling säger när han kommer hem, han får hjälpa mig med det där i Photoshop eller nåt ;P

Nu ska jag äta nudlar, har inte gjort det på evigheter så när älsklingens lillebror kom hem och fixade det var jag tvungen att göra lite till mig också!

.

Inga kommentarer: