22 januari 2009

Torsdag


Hej hallå bloggen

Gick upp tidigt idag eftersom jag och willes mamma skulle åka iväg till IKEA vid 9:15.. Så upp tidigt, äta frukost, klä på sig, gå ut med Scooby och sen passade jag på att beställa hem en ny plattång från GA MA + en värmeskyddande spray tror jag det blev *-)

Var på IKEA tills kl 12 sen åkte vi hem med allt och sen begav sig både jag och Scooby oss hem till Sandra där jag slingade hennes hår :) Hon skulle iväg och jobba nu så därför jag är hemma och eftersom vi hade så bråttom hann hon inte föna håret innan hon skulle iväg så vi hann inte riktigt se det slutgiltiga resultatet.. Men får se det imorgon eller ngt sånt ;)

Nu ska jag ringa och boka tid för Scoobys klippning + kolla på IKEAs hemsida efter en schäslong (heter det så?) till rummet, kommer bli asfint :) Sen när Wille kommer hem om en stund ska jag försöka övertala honom att skaffa en valp till (fick nyaste bilderna på Scoobys lillesyskon och vi MÅSTE bara ha en till!!) :$

Hörs sen!

.

Inga kommentarer: