04 januari 2009

2009...

Jahapp nu är vi inne på v. 1 sista dagarna innan det nya året började + första dagarna på det nya året... Shit 2009 känns fortfarande konstigt att säga...

Jobbade både tisdagen och på nyår men det var lugnt eftersom jag ändå inte skulle hitta på något på nyår. Var ju Scoobys första nyår så var hemma hela kvällen och höll honom sällskap.. Allting gick bra fram tills dess att klockan slog 12 och alla verkligen ALLA smällde huuuur mycket raketer som helst och då vart han lite rädd och sprang in och hoppade upp i pappas säng ;P Men annars gick kvällen jättebra med en godmiddag tillsammans med pappa och farmor och farfar på kvällen :)

Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort i slutet av den här veckan förutom att jobba igår och idag.. Har legat nerkrupen i sängen eftersom det har varit så förbannat kallt :S :P Typ -15 grader nu... Blä.. Sen har jag pratat med Wille massor på msn och kollat på både "Madagascar II" och "Vicky Cristina Barcelona" båda riktigt bra filmer men nu måste jag komma på någon annan bra film som jag kan se för att få tiden att gå fort..

Vill att det ska bli torsdag nu så jag kan åka och hämta Wille på Arlanda!! Klockan 4 på eftermiddagen landar planet och då får jag äntligen träffa älskling igen!! :D

Senaste veckan har faktiskt gått rätt så fort och sen jobbar jag både måndag och tisdag så jag hoppas att tiden kommer springa förbi så det snart blir torsdag :) Har i alla fall haft sällskap av Scooby i sängen nu nästan varenda natt så jag är inte allt för ensam :) Såhär ser det ut på nätterna och det är sååå mysigt :)
Hmm.. vet inte varför bilden ställde sig upp när den ligger ner i mappen =/ menmen man kanske ser i alla fall ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var jätte kul att ses igen! Känns som en evighet sen..Visst är det bra med blogg och allt?;) Brukar jämnt sitta och läsa andras bloggar :P
Jorå, samma nr! Såg nu att du hade ringt.. har varit fullt upptagen med att packa och rensa garderoben. Men vi får ta och höras här snart igen tycker jag! Snacka lite skit och prata minnen, Hare så bra gullet ;) PUSS