09 januari 2009

Fredag


Hej bloggen.

Just nu ligger älskling och jag i sängen med varsin laptop i knät och tv4as Let's Dance står på i bakgrunden.. Haha jag och älskling kunde inte sluta skratta när .... "BrunettBerra" hördes i rutan.. HAHA

Aja nog om det, som sagt så kom Wille hem igår, ÄNTLIGEN :) Så hade inte riktigt tid att uppdatera igår ;P

Idag har vi varit på IKEA och köpt nya hyllmonduler som vi skapade en tv-bänk av och imorgon eller på söndag ska vi hem till mig och hämta massa grejer sen flyttar jag in här :) Myspys att alltid ha älskling nära sig och slippa hoppa fram och tillbaka mellan husen för att hämta grejer man glömt..

Imorgon jobbar jag 12-16, vilket är precis lagom för min del eftersom jag inte vill vara ifrån älskling så länge nu när han äntligen kommit hem..

Juste, blev pizza idag till middag. Skit länge sen jag åt det och jag åt nästan en hel pizza själv ;P Resten äter jag innan jobbet imorgon..

Nu tillbaka till Lets Dance

Inga kommentarer: