13 januari 2009

Tisdag


Hej, ett tag sen men man ska bara skriva när man vill inte för att man måste..

Idag har jag varit på arbetsintervju, gick jätte bra och kommer bli uppringd igen antingen imorgon eller torsdag :) Har bestämt mig nu för att sluta jobba på Hemtex, eller i alla fall inte jobba mer än varannan helg, klarar inte av min chef :S

Men vad jag sökt för jobb kommer jag inte berätta än, utan det får ni veta när jag fått det ;)

Men nu har jag tråkigt, är hemma hos pappa för tillfället och väntar på att lillasyster ska komma hem från skolan ska nämligen hjälpa henne med matten ikväll.. Och eftersom pappa ville ha hjälp med att ta ner allt julpynt och sånt tog jag en promenad med Scooby hit och nu sitter jag här.. Sophie slutar inte förns efter 4 så får se vad jag hittar på fram tills dess...

Inga kommentarer: