19 januari 2009

Måååndag

Hallo!


Ligger i sängen med datorn och har precis ätit middag. Blev potatismos med köttbullar, gräddigbrunsås, lingonsylt och smörgåsgurka och till det ett stooort glas mjölk. Smaskens!!


Nu är W och tränar så jag ligger här och försöker bli varm, riktigt kallt här uppe just nu =/ Kanske ska ta och skruva upp elementet lite till...


Idag har jag jobbat. 9-17. Mådde sååå illa imorse (som vanligt fattar inte varför :S ) men åkte till jobbet i alla fall.. Vanligtvis brukar illamåendet gå över efter typ en timme men det dröjde enda till kl3 efter både lunch och mellis innan den ville ge med sig...


Nu är jag ledig fram tills på fredag vilket ska bli jätteskönt.. Men hade nog hellre jobbat typ på onsdag och sen sluppit jobba en dag av i helgen.. Ska nämligen jobba fredag, lördag söndag + måndag nu... Blä...


Men på onsdag ska jag träffa familjen, wihoo :) Kulijul..


Nu ska jag läsa några bloggar sen kommer nog W hem snart :)


Bjuder på en bild från i lördags, precis när jag kom dit:



Så, nu fick ni se nya glasögonen också ;) Puss så länge

.

Inga kommentarer: