20 januari 2009

Tisdag morgon


GoOoOood Morgooon :D

Haha, har jättetrkåigt så min fina inledning får ni ha överseende med.. ;)

Ligger fortfarande i sängen fast klockan ringde kl 9 och min chef 9:15.. Pratade lite om hur jag ska jobba nu framöver om jag får jobbet hos familjen :)

Nu ska jag i alla fall gå upp och fixa frukost, är suuuuperhungrig.. Har inte varit såhär hungrig på länge eftersom de flesta mornar består av ont i magen och en träff med toalettstolen =/

Men men positiva tankar nu när jag mår bra! Efter frukosten blir det prommenad med Scooby sen vet jag inte vad jag ska hitta på...

Jag vill trycka egna t-shirts! Alltså hitta tryck på nätet och sen printa ut dem och trycka på t-shirts här hemma.. Men jag har INGEN SOM HELST ANING OM HUR MAN GÖR :P Någon som vet? Väntar med spänning på när Linda (lindablom.se) ska lägga ut sin guide.. Hoppas hon gör det idag!! (inte för att jag tror det men) ;)

Jaja, nu är det dags för frukost! See ya later <3

.

Inga kommentarer: