18 januari 2009

Snart ny vecka

Hej igen..

Gårdagen spenderades hemma hos mig med god lunch, äppelpaj och sällskapsspel.. Sen på kvällen åkte jag hem till Krook på middag vilken var jättegod och med trevligt folk.. Men eftersom jag inte festat/druckit mycket på flera månader mörkte jag snabbt att min kropp inte klarade av allt vin + tequila shots jag druckit under kvällen så jag ringde efter Wille och var hemma igen vid halv 1 tror jag i alla fall, mådde inte direkt sådär jättebra så kommer inte ihåg hur mycket klockan var...

Imorse åkte Wille och Anton uppåt i landet och har spenderat dagen på varsin snowboard medan jag har legat i sängen heeela dagen.. Gick upp första gången vid 12 och hämtade ett glas O'boy och sen vid 2 hämtade jag två knäckemackor..

Wille ringde vid halv 3 och sa att de var påväg hem så han är hemma om typ en timme :) Då ska vi åka och köpa pizza! ÅHHH längtar :D Varför blir man alltid sugen på onyttig mat när man är bakis? :P

Juste, ringde familjen igår också på dagen och pratade med pappan i familjen. Jättetrevlig lät han och vi bestämde att jag skulle komma förbi och träffa barnen och familjen på onsdag vid 18:30. Längtar!! Ska bli så himla kul :)

Nu ska jag bränna en mp3 skiva till bilen eftersom jag jobbar imorgon och behöver lite uppmuntrande musik i bilen dit och hem..

Pussar

.

Inga kommentarer: