16 januari 2009

Friday

Jaha då var det fredag igen..
Började dagen med att må skiiit dåligt men efter en date med tolatten och en promenad i skogen med Scooby pallrade jag mig till jobbet i alla fall.. Jobbade 9-15 och sen väntade jag kvar i Täby på att lillasyster skulle sluta. Passade på att kika in på Gina Tricot och hittade två tubtoppar för bara 49:- TILLSAMMANS :P Ett riktigt kap helt enkelt.. Sen hem och åt middag och sen skyndade sig jag och älskling iväg till Täby igen för att se Bröloppsduellen, superhärlig och bra film! :)

Nu är vi hemma igen, eller har varit hemma i knappt 2 timmar ;P Har precis sett klart Let's Dance och nu vet jag inte vad vi ska hitta på..
Imorgon skulle egentligen Wille åkt uppåt i landet och åkt snowboard hela dagen men nu blir det inte så så vi lär nog hitta på något skoj innan jag ska iväg på middag och partey hos Krok :)

Juste!! Hon jag pratat med ang mitt nya jobb mejlade mig ikväll och gav mig numret till familjen så imorgon ska jag ringa och boka in vårat första möte! Åh vad jag är uppspelt och glad! :) I mejlet skrev hon att hon fått kontakt med familjen och att de jättejärna ville träffa mig och att de ville att jag skulle ringa i helgen så jag är såå happy just nu :D Men inte ropa hej innan man kommit över bäcken.. Får se efter första mötet med familjen om jag fortfarande kan ropa hej då ;)

NU ska jag ner och pussa på min älskling och fixa fruktsallad. Puss

.

Inga kommentarer: