23 augusti 2008

God morgon


Dagen igår var inte så jätteintressant, W jobbade mellan 12 - 21,30 så när han kom hem på kvällen åt han lite sen la han sig i sängen och somnade. Inte så konstigt kanske efter att ha jobbat typ 7 dagar i rad och sen började han jobba 7,45 imorse också..

En sak som hände igår var att min lilla bebis spydde :( Stackaren.. Ni som inte vet vem min bebis är tänkte jag berätta det nu. Scooby (Scooby-Doo) är min lilla hundvalp på snart 5 månader (9 september) och han är en blandning mellan 50% Papillon, 25% Dvärgspets och 25% Dvärgschnauzer. Honom köpte jag och W dagen efter studenten alltså den 6 juni och sen dess att vi hämtade honom har han växt så det knakar :P Tänkte visa några bilder, två är från första dagen och de tre sista är från mer närmare today.

























Japp, så kom W med där på ett hörn på sista bilden också.

Nu blir det frukost!


Kram Annelie

Inga kommentarer: