24 augusti 2008

God morgon!


Vaknade tidigt idag både jag och W så vi låg i sängen och tittade på House avsnitt tills lillasyster kom hem vid typ 8 och berättade alla smaskiga details om gårdagen. Gullunge!
Sen blev det frukost bestående av ännu en smoothie men denna gång med både jordgubbar, röda vinbär och krusbär + en macka. För en stund sen la jag på luren efter att ha pratat med mamma ett bra tag och planerat dagen. Det blir antingen Täby eller Kista centrum i eftermiddag sen fika/middag hemma hos min gudmor Helene! :) Mysigt, har inte träffat Helene på flera år och det är verkligen tragiskt.. Menmen det ska bli trevligt att äntligen träffa henne igen också kommer hon ju att få träffa min lilla bebis också!



Nu ska jag försöka väcka min lillasyster som har somnat i min säng, inte så konstigt eftersom hon och hennes kompisar inte sov någonting i natt utan när hon kom hem kl 8 imorse så hade hon varit vaken sen igår morse.. Hehe.. Men nu får hon inte sova längre utan nu blir det syskon mys med massa sång på hög volym!



Kram Annelie

Inga kommentarer: