19 september 2008

God morgon

God morgon och sorry för dålig uppdatering.. Kommer inte ens ihåg när jag uppdaterade sist men det har i alla fall hänt en del sen sist.

Gick långpromenad med Scooby i förrigår och då träffade jag en underbart söt mamma med hennes två småbarn och hennes 3 hundar som också var supersöta!! Hon hade en pyttepytte hundis av någon ras jag inte kommer på namnet men det såg ut typ som en mini mini pinsher.. Sen hade hon två stora lite mer kamphunds aktiga, haha fan vad dålig jag är på att komma på namnen på raserna då!! Var ute i över 2 timmar och hoppas verkligen att vi träffar dem någon mer gång! :)

Sen var det dags för Komvux den kvällen och eftersom W jobbade så åkte jag dit själv, låg framför alla andra precis som vanligt så jag var ju egentligen bara där för att det ser bra ut + att jag skulle fråga lite om proven som är nästa vecka..

Igår övningskörde jag lite med pappa, övade lite på typ backa runt hörn, fickparkering och lite sånt där.. Sen var jag hemma med W hela dagen och så gick vi prommis med Scooby.

Idag är det Fredag, thank god! Klockan halv 3 ska vi ha packat klart väska + Scoobys grejer för Scooby ska hem till min gudmor och jag, W, mamma och min lillasyster ska på 24-timmars kryssning och då kan ju inte lille snutt följa med. Får se hur han klarar över ett dygn utan oss inkl. hans första natt helt ensam... Det går nog bra får vi hoppas :)

Nej nu ska jag pussa på älsko som kom in med frukost på sängen åt mig och sen blir det dusch, ge bebis mat och sen packa grejer.

Kisses

Inga kommentarer: