16 september 2008

Tisdag


Blev en mycket längra dag på stan igår med pappa och lillasyster. Kom hem ungefär vid 5 och då hade jag inte ätit sen halv 9 så jag var utsvulten och jättefrusen! Så jag satte i mig lite mat och sen gick jag och la mig i sängen. Somnade och när W väckte mig för att fråga om jag ville med till komvux eller sova vidare så valde jag utan tvekan sängen! När W kom hem igen blev det te och ostmacka och lite prat med både mamma och Helene (min gudmor) i telefonen. Det är nämnligen så att jag, W, mamma och min lillasyster ska ta en 24 timmars "kryssning" på fredag och eftersom pappa och Ws familj är upptagna fredag/lördag fick jag ringa Helene för att fråga om hon kunde ta hand om Scooby och det kunde hon! Jippie. Så nu blir det kryssning från kl 18 på fredag tills sen eftermiddag på lördagen och sen på söndagen ska jag jobba. Nice!
Och på grund av allt det där så blev det ingen mer uppdatering igår så får se om jag laddar upp bilderna och videoklippen idag istället!
Nu, FRUKOST!!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: Jag vet. Texten där jag skrev att det inte gick är överstryken - det betyder att problemet är löst.