01 september 2008

Grå, mulen dag idag

Hej igen! Blev inte riktigt som det var tänkt idag, sitter själv här hemma nu medan W är hemma hos sig och slipar i rummet. Jag som trodde vi skulle börja måla på en gång hade då ingen lust att följa med på en gång sen var jag ju tvungen att stanna hemma eftersom fiskarna skulle först ligga i påsen i vattnet 30 min sen vänjas med akvarievattnet succesivt och aa sen fastnade jag här framför. Har precis läst igenom alla sparade bloggar jag har på datorn så nu tänkte jag skriva ett inlägg själv, lägga in bilder från morgonens ompyssling och sen ta en prommenad med Scooby hem till W.


Här kommer två bilder från morgonen, den första är på mig i värmande ansiktsmask och hårinpackning. ÄLSKAR den ansiktsmasken känns skitmysigt när det blir sådär varmt i ansiktet speciellt nu när det är så kyligt på morgonen när man vaknar.





Och sen den andra bilden är på W som också blev påtvingad värmande ansiktsmask ;)





Blev en bild på Scooby också från imorse, sötnosen min som sen började blöda i munnen av att ha lekt för häftigt med hans gosedjurskompis...



Inga kommentarer: