02 september 2008

Tisdag



Idag har varit en rätt fullspäckad dag, eller rättare sagt morgon.. Mamma ringde kl 7 och frågade om jag kunde följa med min lillasyster till doktorn kl 8 eftersom både hon och pappa jobbar så jag fick släpa mig upp ur sängen och så åkte jag och W och höll lillasyster sällskap. Efter det blev det apoteks jakt eftersom första apoteket vi åkte till höll på att renoveras så var vi tvugna att åka till det stora apoteket som nu tydligen hade ändrade öppettider. När vi väl kom dit så hade deras datasystem kraschat så de kom inte åt några recept.. Kul.. Sen snabbt hem och ge Scooby mat sen direkt iväg till Arninge och Djurmagasinet. Vi köpte 3 nya Platy, 10 Neontetror, röda mygglarver, 8,5 kg valpfoder och en litet hänge man hänger på halsbandet när man är ute i mörkret som blinkar rött. Såå sött. Haha...

Så när vi väl var hemma igen hade klockan hunnit bli 11 och då var jag så trött så då la sig både min syster och jag i min säng och medan hon sov så slötittade jag på tv medan nya One Tree Hill och Gossip Girl avsnitten laddades ner :) När de var nere kollade jag på dem och sen kom W hem igen efter att ha varit och målat klart de tre gråa väggarna och målat klart det sista i taket.

Idag har vi även hunnit med att plugga lite matte, äta middag, vara ute med Scooby på en stor äng och kastat boll. Haha han tycker verkligen det är sååå kul så han springer som en tok, vilket leder till att han nu ligger utslagen på golvet i mitt rum och sover ;P W åkte för ent imme sen till sin kompis som behövde hjälp med bilen och jag sitter här och läser bloggar samtidigt som jag har Miami Ink på i bakgrunden. I like!

Inga kommentarer: