07 september 2008

Söndag


Hej!

Nu sitter jag på jobbet, har varit här sen 10 i morse eftersom jag skulle öppna och har nu precis ätit upp min efterlängtade lunch. Blev resterna från pizzan igår, mums! Stänger idag också dvs jag kommer inte kunna ta tåget som går förns 17:20 men pratade nyss med min lillasyster som är i Täby hos en kompis och hon skulle komma förbi här innan jag stänger så jag får lite sällskap, det gjorde den här dagen lite mindre jobbig :)

W jobbar också idag så Scooby är hemma med W's mamma och eftersom W inte slutar förns 18:15 idag åker jag direkt hem till W efter jobbet utan honom. Sen ramlar väl han in sisådär 20 minuter efter mig ;P


Vet inte riktigt vad som händer ikväll, båda är lediga imorgon så det blir kanske till att åka till Byggmax och köpa en (tror det är MDF) skiva och såga till den och sen måla den. Det är nämligen den som ska bli W's nya skrivbord med massa bra finesser inkl. att den ska gå så att det blir både skrivbord och sen ett nattuksbord på ett väldigt fiffigt sätt, blir bilder sen när de är klart :)


Nej nu måste jag ut och jobba hörs igen ikväll!

Inga kommentarer: