06 september 2008

Lördag

Ja, idag var det då jobb. Började 9 och slutade 6 sen fick jag vänta på tåget till 20 över och kom hem vid kvart i 7. Eller inte hem men vi åkte förbi pizzerian påväg hem och handlade middag och nu är jag proppmätt och ligger i sängen. Köpte massa fina grejer åt W idag så nu håller han bl.a. på att sätta upp den nya gardinstången jag köpte, som passar mycket bättre i hans nya rum än den gamla, och sen efter det ska vi tända ljus krypa ner i sängen och sen se på något bra på tv eller något avsnitt på datorn. Till det har vi både chips och godis och W dricker mango Fanta och jag dricker nya favoriten Loka likes Asia. Hade redan smakat Himalaya High innan med smak av vit persika och grönt te och den är skitgod men idag köpte jag Macau Moon med smak av litchi och syrliga hallon, mums!

Inga kommentarer: