26 oktober 2008

Helloooo

God kväll!

Har jobbat hela helgen så det har inte blivit någon uppdatering.
Blir en hektisk vecka framöver. Imorgon jobbar jag 10-15 sen skola mellan 18:20-20:20. Tisdag ska jag ut och övningsköra med pappa förhoppningsvis, göra ett säkerhetstest på datorn som vi måste göra med jobbet och sen på kvällen är det hundkurs 18-19:30. På onsdag ska jag köra upp!! 9:50 ska jag vara på körskolan och 10:50 smäller det.. SHIT vad jag är NERVÖS!!... Men det ska förhoppningsvis gå bra :) Efter uppkörningen är det skola igen på kvällen 18:20-20:20. Torsdag jobbar jag 10-15 och fredag jobbar jag 12-17.. Så, lite fullt upp har jag allt..

Alltså är det bara jag eller är tradera grymt?! Har hittat massa bra grejer där som jag klickat hem :D Ett par Chanel örhängen, ett vintertäcke till Scooby, en Chanel ring, en klänning från HM Trend som bloggaren Jonna (http://jonnaa.se/) la ut och sist en Chanel plånbok, haha jag har kärat ner mig i Chanel (A)..
Och det bästa av allt är att det blir så grymt mycket billigare än att köpa ute i butik.. Visst att några saker redan har använts, men so what? Kläder går att tvätta och smyken likaså. Dessutom var hundtäcket inte ens använt och jag fick det för mer än halva ordinarie pris! Great helt enkelt.

Nej nu blir det filmen Tinkerbell på datorn ;)

Inga kommentarer: