01 november 2008

Helgen planerad


Hallo!
Äntligen skönt med lite helg! Jobbade igår och i torsdags och i onsdags fixade jag mitt körkort!! Haha fatta lycklig jag är!
Idag ska jag, pappa, lillasyster, W och Scooby åka till min farbror i Valbo och eftersom jag kirrade mitt körkort så ska jag köra halva biten.. Får se hur det går.. haha
Så nu på morgonen är det stor frukost som gäller sen packa klart det som behövs ha med, blir lite mer packa när man har en hund som behöver massa saker med sig också.. Sen kommer pappa och hämtar oss vid 12 tiden och när vi kommer fram någon gång efter 2 så blir det först en tripp till IKEA för att bl.a. köpa ett nytt gosedjur till Scooby (den gamla är det bara "skalet" kvar av all fyllning liggger alltid utspridd överallt i hela huset...) och sen en snabbis i Valbo Köpcentrum sen ska vi till min farbrors sommarstuga kl 4 med mat och umgänge.
Kommer hem imorgon eftermiddag, hörs då om jag inte mobilbloggar där uppifrån..
Kisses...

Inga kommentarer: