14 november 2008

Fredag

Tjoho people..

Vart inget jobb igår eftersom jag spydde natten till igår. Vart säng mys och massa sova hela dagen igår istället.
På kvällen åkte vi hem till mig och gjorde både kladdkaka och äppelefterrätt med vaniljglass. Sen la vi oss i sängen och såg nyaste avsnittet av Bones men sen när jag skulle försöka sova gick det inte alls så jag satte på tvn och somnade tillslut...

Idag vaknade jag tidigt när W gick upp, såg nyaste avsnittet av Grey's Anatomy, suuper bra, och sen somnade jag om en snabbis. När pappa kom hem efter 10 ngn gång kom jag precis ut ur duschen och sen satte jag på mig kläder för att följa med honom upp till farmor och farfar ett tag för att försöka fixa deras antenn till tvn = omöjligt. Så nu blir det till att köpa en ny antenn istället dåå...
Sen kom vi hem och så tog jag och pappa med oss Scooby på promenix till brevlådan för att posta Sophies skolfoton och sen tillbaka, blä vad det är tråkigt att gå när det regnar det blir så jäkla kallt och Scooby blir super seg eftersom han hatar regn...

Idag när W slutar jobba ska vi mötas i Täby för att köpa nytt hundgodis till Scooby eftersom han lyckades hitta allt godis vi har till hundkursen i min väska och åt up det under natten. Sen blir det nog lite shopping + julklapps letning och sen middag? och bio :) Ville egentligen se en ny film som har premiär idag men den går ju självklart inte i Täby än så det får bli nyaste Bond filmen.. Yes yes..

Nu ska jag fixa håret sen blir det lunch. Pussssar

.

Inga kommentarer: