20 november 2008

Torsdag

Hej, jag vet att det blir glest med inlägg men när man inte har lust att skriva är det ingen idé att tvinga fram något..

Idag har det varit en lugn dag. W åkte som vanligt till jobbet strax före 7 och sen kom pappa och hämtade mig strax efter 8 när han slutade jobbet eftersom jag inte pallade gå hem senare.. (LAT)
Sen satt jag här framför och åt frukost och kollade på nyaste avsnittet av House och One Tree Hill. Efter det lunch och sen ut och flytta in kaninen för vintern. Han har ju bott ute nu hela vår/sommar/hösten men nu börjar det bli kallt så nu får han flytta in i vintervåningen ;) När det var klart var det dags för nyste avsnittet av både Heroes och Gossip Girl innan det var dags för farmor och farfar att komma ner på namnsdags fika. Både jag och farmor hade namnsdag igår ( Elisabeth ) så det firades med tårta och kakor. Sen såg jag nyaste avsnittet av The Hills och sen har jag kollat bloggar fram tills nu.
Nyss kom W hem, han passade på att gymma efter jobbet så han kom hem lite senare än han egentligen skulle..
Snart blir det mat men innan dess ska jag nog titta på nyaste avsnittet av Bones och ikväll blir det nyaste avsnittet av Prison Break, för nåde mig om jag skulle ha sett det på dagen utan W då skulle jag släppa helvetet lös i huset och det vill jag ju inte ;P

Hörs imorgon om jag kommer ihåg ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte jag följde mycket serier, men du är snäppet bättre alltså :D
Det här avsnittet av OTH va tråkigt tycker jag, kollade inte ens på det, bara början och slutet. Tycker inte den serien är så bra längre. Greys och Prison Break ligger högst på min lista :D
Bones är ju väldigt bra men jag brukar bara slökolla på den lite ibland när de går på tv. Brennan och Booth har inte blivit tillsammans än eller? :P
Fortsätt skriva, tycker om att läsa din blogg

Annelie vMF sa...

Hehe aa jag är helt fast i allihopa :P
Ja, jag håller med.. Tråkigt med 60-tals (?) drömm men jag kollade i alla fall på hela avsnittet, tänk om man missar ngt intressant :P
Hehe aa alltså så gjorde jag också men sen en dag när jag inte hade ngt att göra laddade jag ner alla säsonger som hade kommit och kollade allt från början och nu är jag fast :P Hehe, nee dom har inte blivit tillsammans än men hoppas fan det är dags snart!! ;)
Tacktack, önskar bara att du inte var anonym så jag visste vem du var ;)