19 december 2008

Bajslånga 3 veckor


Länge sen sist.. Har varit mycket nu senaste dagarna så jag har verkligen inte pallat skriva av mig något..

Just nu ligger jag i sängen med Scooby sovandes bredvid mig.. Helt tomt i huset annars..

I onsdags skjutsade jag Wille till Arlanda.. Så nu är han i Sydkorea och kommer inte hem förns den 8e januari :( Bara överger mig sådär.. Har varit två jobbiga nätter nu och jag förstår inte hur jag ska klara mig 3 veckor till.... Det mest hopplösa är ju att han är på andra sidan jorden så att klockorna inte ens stämmer. De är 8 timmar före dvs när jag sover är han vaken och tvärt om.. KUL...

Blivit mycket jobb på sista tiden men nu har jag varit ledig sen i onsdags vilket är väldigt skönt. Ska jobba hela helgen + några timmar i Mörby butiken på måndag sen ledig tisdag och så jobbar jag julafton..

Menmen.. Idag då? Har inget planerat och vet inte om jag orkar göra något heller.. Funderar på att göra något att äta och sen bara krypa ner här igen och sova sova sova... Så kanske jag vaknar och så har tre veckor gått? Jaja hoppas kan man ju alltid...

Hejdå

Inga kommentarer: