20 december 2008

Lördag

God morgon bloggen...
Sitter här och väntar på att Wille ska logga in, hoppas han hinner in innan jag måste åka iväg till jobbet =/ Är så jobbigt när man ligger på olika tidszoner.. Nu är klockan strax 9 här vilket betyder att klockan är typ 17 i Sydkorea... Han skrev igår innan jag somnade att han skulle komma in vid 4 (sydkoreansk tid) men nu är klockan snart 5 och jag är påväg härifrån... =/
Eftersom det är en så knasig tidsskillnad så blir det lite omvändningar på dygnet.. till exempel så försöker jag vara vaken så sent som möjligt på nätterna för att hinna säga godmorgon till honom när han vaknar..

Wihoo nu loggade han in :) Han hade varit inne i Soul (huvudstaden) och hade inte kommit hem förns nu så vilken tur ändå att han hann hem innan jag måste åka :)

Idag är det jobb 10-17 och sen snabbt hem för att slå in tjejernas julklappar och sen ta med mig scooby och åka hem till Vera.. Vad som väntar där får vi se...

Nu ska jag prata klart med älskling innan jag måste bege mig ut mot bilen och jobbet...

Kram kram

Inga kommentarer: