21 december 2008

Drama, drama, drama...


Hej hej.

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt igår.. Åker till jobbet fast jag har superont i halsen = fick inte i mig ngn frukost vilket i sig inte är en bra start på dagen.. Sen när jag väl är på jobbet så märker jag snabbt att detta inte alls fungerar för jag hostar hela tiden, rösten sviker mig så kunderna fattar inte vad jag säger och sen när jag ska ha lunch får jag inte i mig något alls... Vilket resulterar i att jag fixar om schemat och går hem sjuk... Så det blir inget jobb för mig idag som det var planerat...

Väl hemma från jobbet vid typ 2 tiden kryper jag ner i sängen och somnar. Vaknar av ett sms av Nicole och börjar göra mig iordning för middagen hos Vera..
Middagen hos Vera var jättetrevlig om man inte räknar med hur vi skulle ta oss därifrån. Jag som var nykter ville hem och de andra skulle vidare till Sportsbar.. Och eftersom jag hade bil förväntade dem sig att jag skulle skjutsa alla fram och tillbaka och det slutar med att jag blir osams med Vera för att hon betedde sig som en barnunge.. Fick senare ett sms att jag aldrig mer var bjuden på något och att det var inte okej det jag gjort.. Det JAG gjort!? Skit snacka.. Usch vad jag hatar tjejdrama! Därför jag knappt har några riktiga tjejkompisar bara några få för jag klarar inte av all drama som tillkommer när man umgås med tjejer :S
Aja vissa förstod mig och det uppskattar jag! Ska ringa Nicole idag och höra om hon vill träffas, älskar dig för igår gumman! <3

Nu snart ska jag kliva ur sängen och fixa frukost, om jag får i mig ngn dvs.. Sen promenad med Scooby..

Kram

Inga kommentarer: