14 januari 2009

Onsdag

Yes, idag är det onsdag vilket betyder jobb. Men bara från 14-19 så det är lugnt.. Ligger just nu i sängen under täcket och ska snart sätta på en film för jag vaknade inatt och var tvungen att gå upp och spy så det känns som att jag behöver ta det lite lugnt nu på morgonen om jag ska orka jobba..

Imorgon jobbar jag också kort, 15-19 och på fredag jobbar jag 9-15.. Älskar korta dagar, ska bli så skönt att slippa alla 10-19 dagar som min chef vill att jag ska jobba nu när jag skaffar ett nytt jobb!!
Kommer nog jobba kvar på Hemtex varannan helg för att få in lite extra pengar eftersom mitt nya jobb innebär ca 15 timmar i veckan bara. Kommer jobba eftermiddagar ca 3ggr i veckan.. Nice!
Men får se vad min nya arbetsgivare säger när hon förhoppningsvis hör av sig idag :)

Nu åter till filmen innan jag behöver masa mig upp ur sängen, fixa mig iordning och skjutsa iväg Scooby till pappa strax innan halv 2.


.

Inga kommentarer: