05 september 2008

Fredag :)


Dagens humör: Bra, men trött.

Dagens mående: Lite ont i huvudet men annars snart frisk från min förkylning!

Dagens humör: Lite irriterad på Scooby som ligger och gnäller och vill gå ut fast vi redan hunnit med två långpromenader idag men annars okej.

Dagens frisyr: Inbakad fläta men luggen baksatt med två hårnålar.

Dagens klädsel: Svarta shorts - Zara, Grått linne - H&M, Grå kofta med trekvarts arm - H&M. Men ska snart byta om till mjukisbyxor istället.

Dagens planer: En till promenad med Scooby strax sen bara ta det lugnt. Vänta på att W kommer hem vid 20:30.

Dagens materiella vill ha: Pengar! Lite ynkligt på kontot just nu men jag klarar mig alltid. Men kanske skulle det vara väldigt trevligt med en bra fil, och popcorn?

Dagens längtan: Till ikväll när W kommer hem + tills efter helgen, orkar verkligen inte öppna och stänga både imorgon och söndag...

Dagens fundering: Vad jag ska äta..

Dagens beroende: Vill ha godis, chips, glass och popcorn just nu!

Dagens tråkigaste: Att jag är helt ensam hemma, om man inte räknar med Scooby.

Dagens roligaste: Våra två promenader idag :) Scooby har blivit jätte duktig på att lyssna nu så vi har gått jättemycket utan koppel :)

Dagens middag: Vet inte vad W's mamma lagar till idag, tror det var sagt något med blomkål?

Dagens låt: Har inte lyssnat på så många men älskar Pinks nya låt - So What! ÄLSKAR DEN :D

Inga kommentarer: