04 september 2008

Torsdag kväll






Äntligen är W's rum klart! Har målat och handlats och funderats fram och tillbaka och nu är äntligen det mesta klart. Två taklister ska upp vid den vita väggen och sen ska det byggas ett skrivbord med tillhörande nattduksbord.

Första bilden visar Miamis skyline och den andra är siluetten av en tjej och en kille. Skylinen är till höger om fönstret och de andra är till vänster. Var först tänkt att det skulle bli vindkraftverken som jag visade förut men sen blev det såhär istället, vilket jag tycker vart mycket bättre!!

Tredje bilden är på garderoberna vi köpte på IKEA idag, de är bara 35 djupa för att inte ta så mycket yta av rummet och de passar verkligen toppen, alltså det behövs verkligen inte mer än 35 djupt allt som fanns i den gamla garderoben fick plats plus massa annat ;P

Fjärde bilden är på andra kortsidan av rummet (fönster och dörr väggarna är liite kortare än de andra två ;) ) och där den lilla tvn står kommer det snart finnas en platt tv :)

Sista bilden är för att visa lite mer av rummet. Man ser bl.a. där jag nu ligger i sängen och skriver på datorn och så fick jag med lilla Scooby där på ett hörn som numera inte är så liten längre ;P Gullpojken min :)

Nej nu ska jag umgås lite med pälsklingen och se klart Dukes of Hazzard!

4 kommentarer:

Anonym sa...

finns det någon mindre tv?

Annelie vMF sa...

Vadå; finns det någon mindre tv?

Anonym sa...

jag tror det va lite på skämt där. att det va en väldigt liten tv alltså.
men det är dukes of hazzard som går på den eller hur? :P haha
roligt att läsa din blogg annars

Annelie vMF sa...

Hehe ahaa (i) smart där.. :P
Aa det är Dukes of Hazzard ;)
Tack så mycket!