03 september 2008

God morgon!

Själv har jag varit vaken sen 7 men kan man inte sova så kan man inte. Har spenderat morgonen framför bloggar och för ungefär en timme sen blev W väckt av ett telefonsamtal så nu ligger han i sängen och ser på tv. Nu när alla bloggar är färdiglästa och detta inlägg är publicerat är det dags för frukost, I'm starving! Eftersom mjölken nästan är slut blir det ingen mannagrynsgröt som jag var så jäkla sugen på.. Får bli något annat kul eller så får jag se om jag lyckas övertala W att äta frukost ute idag för att sen snabbt åka över till honom för att måla klart den sista väggen vit och sen måla det häftiga mönstret på den som han valt. Det blev:

Den här bilden ska vi få över till överhead papper och sen använda en overhead så vi får upp mönstret på väggen. Sen måla det svart, och voilá!

Nej nu hungrar jag ihjäl, see ya!

Inga kommentarer: